World Wide Media
World Wide Media ringer oftast från:
Vill du lägga till något?
Andra kan behöva information från dig. Vi rekommenderar att du
skriver en kommentar om "World Wide Media"
Namnet
World Wide Media är inlagt av våra besökare och genom iPhone-appen.
World Wide Media kan använda sig av andra nummer. Om du vill lägga till ett nummer kan du skriva in det i rutan som
finns här.
Är "World Wide Media" felaktigt?
Meddela oss omedelbart på info@vemringde.se med vilka ändringar som behövs göras, till exempel om du vill att den här sidan skall tas bort. Du kan också maila och be om att lägga till fler telefonnummer om något saknas.
Undvik oseriösa telefonförsäljare!
Ladda ner appen
Kommentarer
Skriv en kommentar om World Wide Media
Kommentera World Wide Media
Jag sa att det stämmer inte ett dugg och att jag aldrig betalat för något sådant abonnemang, då sa han att Google alltid tar betalt i efterskott. Skitprat sa jag och frågade om han fick betala sin lägenhetshyra i efterskott...
Har nu skrivit ett mejl till Google-Sverige och förklarat läget för dem, hoppas att de tar tag i problemet.14 nov 2011 11:33:18 | olämplig?
Jag blev i dag 2012-04-11 uppringd att jag var skyldig WWM 5000:- för en tjänst hos GOOGEL och ville avsluta avtalet Frågade om dom ville sända över avtalet svarde nej bara i sammband med faktura Avrutet sammtal
De ringde från 0768865521
När jag ville höra ljudfilen skulle det ta 6-8 veckor att få fram och ville att vi skulle avsluta så att det inte skulle kosta mera ju längre tiden gick.
Han ville säkert spela in ett avslut så att han kunde sicka en faktura på 570:-x8 månader
vilka nötter
Jag nekade att detta skulle vara en beställning av något slag, ville då höra den så kallade inspelningen som fanns sedan i april. Fick aldrig höra någon då denna enbart kunde tas fram vid rättsliga påföljder. Sökte samtidigt upp företaget här och förklarade att jag ej var intresserad.
Ett annat företag verkar vara kopplade till dom dessutom som ringde nån vecka innan av vad jag förstod för att pressa vidare.
Min pappa har aldrig nånsin haft med nån annonsering på google att göra och har inget skriftligt eller annat avtal med dom.
Har kollat med polisen och enligt dom gör man en anmälan på fakturan
Jag sa att det stämmer inte ett dugg och att jag aldrig betalat för något sådant abonnemang, då sa han att Google alltid tar betalt i efterskott. Skitprat sa jag och frågade om han fick betala sin lägenhetshyra i efterskott...
Har nu skrivit ett mejl till Google-Sverige och förklarat läget för dem, hoppas att de tar tag i problemet.14 nov 2011 11:33:18 | olämplig?