0855803114
Vi har 46 samtal och 14 inlägg
Skriv en kommentar på 0855803114
Rapportera samtal från 0855803114
-
#NummerNoteringDatum
- 108558031142011-06-22
- 208558031142011-06-13
- 308558031142011-06-07
- 408558031142011-05-31
- 508558031142011-05-29
- 608558031142011-05-25
- 708558031142011-05-24
- 808558031142011-05-17
- 908558031142011-05-11
- 1008558031142011-05-08
- 1108558031142011-05-04
- 1208558031142011-04-26
- 1308558031142011-04-21
- 1408558031142011-04-13
- 1508558031142011-04-10
- 1608558031142011-04-04
- 1708558031142011-03-31
- 1808558031142011-03-31
- 1908558031142011-03-30
- 2008558031142011-03-25
- 2108558031142011-03-23
- 2208558031142011-03-23
- 2308558031142011-03-21
- 2408558031142011-03-10
- 2508558031142011-03-09
- 2608558031142011-03-04
- 2708558031142011-03-02
- 2808558031142011-03-01
- 2908558031142011-02-22
- 3008558031142011-02-16
- 3108558031142011-02-15
- 3208558031142011-02-15
- 3308558031142011-02-15
- 3408558031142010-07-04
- 3508558031142010-05-30
- 3608558031142010-05-04
- 3708558031142009-12-06
- 3808558031142009-11-29
- 3908558031142009-11-28
- 4008558031142009-11-24
- 4108558031142009-11-23
- 4208558031142009-10-23
- 4308558031142009-10-19
- 4408558031142009-10-15
- 4508558031142009-09-29
- 4608558031142009-09-25
Undvik oseriösa telefonförsäljare!
Ladda ner appen
Kontakta oss om du vill ta bort nummer eller kommentarer.

Självklart förstår jag dock om man blir irriterad på säljare som inte ger sig, eller om man blivit lurad. Det är INTE okej. Verkligen inte. Men tänk efter nästa gång en försäljare ringer. Som någon ovan skrev, det är inte djävulen, det är faktiskt en människa.
Sen ett tips! Om ni undrar om det är ett seriöst företag som ringer, fråga om de spelar in samtalet! Alla seriösa säljföretag gör det :)
TAck för att jag fick gnälla av mig! ;)
Ringde för tredje gången och bara la på .....orka
Försäljare som anlitas av Bredbandsbolaget som inte respekterar NIX.
SLUTA RINGA, jag är inte intresserad alls -.-
Tänk på våra ungdomar! Det här är en av de få ungdomsyrken vi har i landet.
Slängde på luren i mitt öra när jag sa att min man skulle tala med hon eftersom han står på abonemanget. Det var ang nya boxar....... hon frågade om vi var nöjda med Via Sat jag svarade ja två ggr på olika ja frågor ,nu åker man väl på ngt som är ihopklippt men då jääääävlar !!!Ringde direkt Via Sat och meddl vad som hänt men det blev inget av det dom sa att dom skulle föra det vidare.
Jag blir sååå less
Egentligen borde jag inte bry mig, men folk som håller på och nedvärderar problemet är antingen naiva eller rent korkade.31 mar 2011 21:37:06 | olämplig?