0850009059 - Vemringde.se

0850009059

  • Riktnummer 08 = Stockholm

  • Vi har 97 samtal och 33 inlägg
    Skriv en kommentar på 0850009059

    Rapportera samtal från 0850009059

    Gilla och dela vår info om 0850009059

    • #
      Nummer
      Notering
      Datum
    1. 1
      0850009059
      2012-05-31
    2. 2
      0850009059 via iPhone
      2012-05-09
    3. 3
      0850009059 via iPhone
      2012-04-16
    4. 4
      0850009059
      2012-03-13
    5. 5
      0850009059
      2012-03-08
    6. 6
      0850009059 via iPhone
      2012-01-24
    7. 7
      0850009059
      2012-01-11
    8. 8
      0850009059
      2011-11-30
    9. 9
      0850009059
      2011-10-18
    10. 10
      0850009059
      2011-08-08
    11. 11
      0850009059
      2011-07-15
    12. 12
      0850009059
      2011-07-12
    13. 13
      0850009059
      2011-07-08
    14. 14
      0850009059
      2011-06-29
    15. 15
      0850009059
      2011-06-07
    16. 16
      0850009059
      2011-05-16
    17. 17
      0850009059
      2011-05-04
    18. 18
      0850009059
      2011-05-03
    19. 19
      0850009059
      2011-05-02
    20. 20
      0850009059
      2011-04-26
    21. 21
      0850009059
      2011-04-20
    22. 22
      0850009059
      2011-04-18
    23. 23
      0850009059
      2011-04-18
    24. 24
      0850009059
      2011-04-18
    25. 25
      0850009059
      2011-04-14
    26. 26
      0850009059
      2011-04-13
    27. 27
      0850009059
      2011-04-13
    28. 28
      0850009059
      2011-04-13
    29. 29
      0850009059
      2011-04-12
    30. 30
      0850009059
      2011-04-11
    31. 31
      0850009059
      2011-04-07
    32. 32
      0850009059
      2011-04-07
    33. 33
      0850009059
      2011-04-07
    34. 34
      0850009059
      2011-04-06
    35. 35
      0850009059
      2011-03-28
    36. 36
      0850009059
      2011-03-25
    37. 37
      0850009059
      2011-03-24
    38. 38
      0850009059
      2011-03-24
    39. 39
      0850009059
      2011-03-22
    40. 40
      0850009059
      2011-03-22
    41. 41
      0850009059
      2011-03-22
    42. 42
      0850009059
      2011-03-22
    43. 43
      0850009059
      2011-03-21
    44. 44
      0850009059
      2011-03-21
    45. 45
      0850009059
      2011-03-16
    46. 46
      0850009059
      2011-03-16
    47. 47
      0850009059
      2011-03-15
    48. 48
      0850009059
      2011-03-15
    49. 49
      0850009059
      2011-03-14
    50. 50
      0850009059
      2011-03-08
    51. 51
      0850009059
      2011-03-07
    52. 52
      0850009059
      2011-03-03
    53. 53
      0850009059
      2011-03-02
    54. 54
      0850009059
      2011-02-23
    55. 55
      0850009059
      2011-02-18
    56. 56
      0850009059
      2011-02-14
    57. 57
      0850009059
      2011-02-14
    58. 58
      0850009059
      2011-02-10
    59. 59
      0850009059
      2011-02-07
    60. 60
      0850009059
      2011-02-07
    61. 61
      0850009059
      2011-02-03
    62. 62
      0850009059
      2011-02-03
    63. 63
      0850009059
      2011-02-03
    64. 64
      0850009059
      2011-02-03
    65. 65
      0850009059
      2011-02-03
    66. 66
      0850009059
      2011-02-03
    67. 67
      0850009059
      2011-02-03
    68. 68
      0850009059
      2011-02-01
    69. 69
      0850009059
      2011-02-01
    70. 70
      0850009059
      2011-01-31
    71. 71
      0850009059
      2011-01-28
    72. 72
      0850009059
      2011-01-26
    73. 73
      0850009059
      2011-01-26
    74. 74
      0850009059
      2011-01-26
    75. 75
      0850009059
      2011-01-25
    76. 76
      0850009059
      2011-01-24
    77. 77
      0850009059
      2011-01-20
    78. 78
      0850009059
      2011-01-19
    79. 79
      0850009059
      2011-01-19
    80. 80
      0850009059
      2011-01-19
    81. 81
      0850009059
      2011-01-18
    82. 82
      0850009059
      2011-01-17
    83. 83
      0850009059
      2011-01-17
    84. 84
      0850009059
      2011-01-12
    85. 85
      0850009059
      2011-01-12
    86. 86
      0850009059
      2011-01-12
    87. 87
      0850009059
      2011-01-11
    88. 88
      0850009059
      2011-01-10
    89. 89
      0850009059
      2011-01-10
    90. 90
      0850009059
      2011-01-10
    91. 91
      0850009059
      2011-01-04
    92. 92
      0850009059
      2011-01-03
    93. 93
      0850009059
      2011-01-03
    94. 94
      0850009059
      2011-01-03
    95. 95
      0850009059
      2010-12-29
    96. 96
      0850009059
      2010-12-28
    97. 97
      0850009059
      2010-12-27

    Undvik oseriösa telefonförsäljare!
    Ladda ner appen



    0850009059 tillhör

    enligt rapporter av våra användare
    Kontakta oss om du vill ta bort nummer eller kommentarer.

    Kommentarer

    Skriv en kommentar på 0850009059
    1. Högst rankade kommentarerna
    2. Modellfabriken på Östermalm i Stockholm. De vill att man ska boka in sig hos dem för modellfotografering, man blir sminkad före och de vill att man ska ta med sig sin familj och sina vänner också. Jag blev trevligt bemött men sa "nej tack, jag är inte intresserad" och så var det samtalet över efter att de önskat mig en fortsatt trevlig dag. Det var inte värre än så.
      Karin, 18 okt 2011 13:50:26
    3. Flera jag vet har varit iväg på det där och haft kul. Min mans dotter var väl 18 och andra har varit runt 40. Man blir stylad, får fota sig och om man vill köper man bilderna. Det blir snygga kort, så det kan ju vara kul. De som varit där får lämna nummer till några vänner som kan vara intresserade. Det är frivilligt att köpa bilderna. De kostar en del, men skulle du gått till en fotograf, en sminkös och en frisör så hade du kanske fått betala 3000-5000. /Stina
      Stina, 21 mar 2011 19:28:29
    4. Alla kommentarer (33)
    5. Blev uppringd, svarade och hade ingen på andra sidan luren. Det spelar ingen roll att flera tjejer försvara detta i otaliga inlägg nedan (trevlig fotografering, de använder en "dialer" som inte fungerar perfekt, är vänliga när man väl ringer tillbaka etc), det är inte okej att ringa mig utan mitt samtycke och helst inte att "lägga på" om jag väl svarar. Det ger endast ett oseriöst intryck.
      Lisa, 11 jan 2012 14:03:33
    6. Modellfabriken på Östermalm i Stockholm. De vill att man ska boka in sig hos dem för modellfotografering, man blir sminkad före och de vill att man ska ta med sig sin familj och sina vänner också. Jag blev trevligt bemött men sa "nej tack, jag är inte intresserad" och så var det samtalet över efter att de önskat mig en fortsatt trevlig dag. Det var inte värre än så.
      Karin, 18 okt 2011 13:50:26
    7. De erbjöd en "gratis" sminkning och fotografering, där jag gärna fick ta med familj/vänner. Det låter som mobilspam, har svårt att se att ett seriöst företag kan ge bort tjänster sådär, även om de påstår att det är för att de har 10-årsjubileum. När jag frågade hur de fått mitt nummer sa de att de ringer upp "utvalda" personer på Södermalm över 18 år.
      Ann-Sofie Lindblom, 9 aug 2011 11:40:08
    8. Erbjuder någon typ av fotografering med gratis sminkning osv. Har ingen aning om hur dom har fått mitt nummer eller vem som kan ha rekommenderat mig.
      Linda, 6 jul 2011 10:53:07
    9. SVARA INTE, RING INTE TILLBAKA på det här numret. Det kostar dej pengar. du märker det först när telefonräkningen kommer....
      karin, 27 maj 2011 19:20:42
      1. Manne Haha, ja några ören kanske i normal samtalstaxa!15 maj 2012 00:47:58 | olämplig?
      2. Svara
    10. Mitt tips är att ringa deras kundtjänst på 08-410 609 49 och prata med dem istället för att spekulera kring deras avsikter.
      Jag hann inte svara när de ringt och ringde upp dem på hänvisningen de lämnat.
      Jag fick tala med en jätte trevlig kvinna som berättade om deras fotostudio i Stockholm som de bjuder in folk till.
      Jag upplever företaget seriöst och tipsade dem även om denna sida och vad som står här.

      Jag förstår inte varför alla jagar upp sig så, undrar ni vad dom vill, ring upp dem då. Antingen tackar ni ja till deras erbjudande eller så tackar ni nej ocb ber dem ta bort ert nummer, problemet löst.
      Alexandra, 5 maj 2011 10:53:56
    11. Företaget heter Coolinvent AB, lätt att kolla om man skriver 00 i slutet av numret istället för 59. Det finns ju flera liknande företag som ringer och bara lägger på när man svarar... tror det är för att säljarna får betalt per samtal, utan att de ens behöver säga nåt. Kan inte komma på nån annan anledning till detta störda beteende.
      Nilla, 4 maj 2011 09:22:52
      1. Anna Detta stämmer inte alls, företaget heter Modellfabriken och de använder Ip-telefoni som ibland strular. Det var iaf förklaringen jag fick när jag ringde upp dem. Har också varit i deras fotostudio och hade skitkul så jag rekommenderar dem.
        /Anna4 maj 2011 13:32:31 | olämplig?
      2. En till Och det kan inte stämma till 100 heller för när de ringde mig alldeles nyss så lät det som det blåser i telefonen och någon andades, sen la de på.11 maj 2011 11:25:42 | olämplig?
      3. Manne Ja, för att det kanske bryts från ett håll först. Du hör den andres andetag medan den väntar på att du ska svara.. Guuud vad ni ska vara oroliga! Hahaha!!15 maj 2012 00:51:29 | olämplig?
      4. Svara
    12. Ringde till min mobil, hade tydligen köpt en lista med nummer till kvinnor över 18 - vem säljer såna listor?? Är det verkligen ok???
      .., 3 maj 2011 10:09:30
      1. Hilda Nej, det är inte ok. Jag har anmält företaget till DM-nämnden, eftersom de ringer till mobilabonnemang som tillhör personer de inte har en kundrelation till. Dom får inte ringa till för dem okända personers mobilnummer.9 jun 2011 17:01:39 | olämplig?
      2. Svara
    13. ja det var helt tyst i luren och går ej ringa tillbaka
      mike, 2 maj 2011 20:49:37
    14. Viktig info!
      De använder Ip-telefoni och en dailer och det gör att det ibland inte alltid är någon i andra luren när man svarar. Alla som använt en sådan vet att de inte fungerar klockrent.
      Det är inget lurföretag egentligen utan de bjuder in folk till sin fotostudio för någon gratis fotografering.
      Jag ringde upp nummret då jag hade ett missat samtal och blev då hänvisad till ett annat nummer och där fick jag faktiskt prata med någon.
      Tjejen förklarade vad de ville och när jag tackade nej var hon trevlig nog att tacka för sig och inte tjata, hon tog även bort mitt nummer och de har inte ringt mig sedan dess :)
      Så mitt tips är att maila eller ring dom om ni vill ta bort era nummer hos dem.
      Annars upplevde jag dem som ett seriöst företag så jag tror inte de är ute efter att lura någon på pengar eller göra folk arga.
      Anna Nilsson, 13 apr 2011 16:08:37
      1. Hilda Jag tycker det är oseriöst att be kunder skriva upp sina kompisars (som företaget inte har någon kundrelation med) mobilnummer på en lista för att kunden ska få köpa bilder till billigare pris. Ni som blir uppringda av detta företag på era mobilnummer, anmäl till DM-nämnden! Detta är emot de etiska reglerna!9 jun 2011 17:12:35 | olämplig?
      2. Svara
    15. Efter att blivit uppringd flertalet tillfällen ringde jag till deras kundtjänst på nr 08-41060940 och bad dom ta bort mitt telenr ur sitt register. Tjejen som svarade var väl bemötande och bad även om ursäkt. Trist bara att de inte åtgärdar tjänsten när den ger en sjukt dålig bild av företaget..
      Anna, 7 apr 2011 12:58:06
    16. Detta nummer har ringt två gånger, har svarat men då lägger de på. Tycker detta verkar mysko. Varför ringa någon sen bara lägga på, dålig stil.
      Anna, 31 mar 2011 16:46:47
    17. Flera jag vet har varit iväg på det där och haft kul. Min mans dotter var väl 18 och andra har varit runt 40. Man blir stylad, får fota sig och om man vill köper man bilderna. Det blir snygga kort, så det kan ju vara kul. De som varit där får lämna nummer till några vänner som kan vara intresserade. Det är frivilligt att köpa bilderna. De kostar en del, men skulle du gått till en fotograf, en sminkös och en frisör så hade du kanske fått betala 3000-5000. /Stina
      Stina, 21 mar 2011 19:28:29
    18. De har ringt flera gånger, tyst i luren när man svarar.
      obehagliga, 2 mar 2011 13:20:13
    19. TELEFONTERROR! Jag har sagt att jag inte är intresserad men de ger sig inte! De ringer och väcker mig (jobbar natt så jag sover dagtid) flera gånger i veckan! Går det att anmäla dem!?
      Mikaela, 3 feb 2011 13:56:45
      1. My När jag sover på dagen brukar i alla fall jag sätta min mobil på ljudlös...16 jun 2011 04:11:51 | olämplig?
      2. Mikaela Har det. Jag vaknar ändå.16 jun 2011 12:06:48 | olämplig?
      3. Svara
    20. Nu har de ringt och jagat mig också i flera veckor. Gav sig inte trots att jag upprepade gånger tryckte bort samtalet. Svarade på pin kiv idag efter att ha läst om Modellfabriken här. Mycket riktigt, de hade nyss öppnat en fotostudio på Östermalm och ville bjuda in mig och tre vänner på en fotografering. Sa till bruden i andra ändan innan hon ens var klar att jag inte är intresserad och la på.
      Malin, 2 feb 2011 10:22:04
      1. Sandra Dom använder en dailer. En sådan ringer upp nummer automatiskt tills dess att man svarar.2 feb 2011 11:56:04 | olämplig?
      2. Malin Ah! I see ;) well, antar jag äntligen blvit av med dem nu en gång för alla!2 feb 2011 14:41:49 | olämplig?
      3. Svara
    21. BLIR TOKIG PÅ DENNA TELEFON TERROR! De ringer på alla konstiga tider oxå o ger sig aldrig!
      sara, 1 feb 2011 13:42:32
    22. herregud, fjärde gången de ringer mig! första gången svarar jag - ingen där. andra gången klickar jag bort eftersom jag jobbar och inte har tid, men försöker ringa upp och finner att man inte KAN ringa upp och att numret är olistat överallt utom här typ. tredje gången de ringde var det faktiskt nån i andra änden som undrade om jag ville vara med på erbjudandet vilket jag klart och koncist sa tydligt NEJ till. och nu ringer de igen - varför ringer de igen!?
      Tinky, 20 jan 2011 09:36:54
      1. lisa De använder en dailer och alla som har jobbat med en sådan vet att de inte alltid fungerar klockrent. Jag mailade in till dom och bad de plocka bort mitt nummer. Jag fick ett svar tillbaka och tom en ursäkt och efter det har de inte ringt mig något mer iaf.
        //Lisa20 jan 2011 12:17:24 | olämplig?
      2. maria Vilka mailade du?? de har ringt mig flera ggr nu men när jag svarar är ingen där. Är det modellfabriken?26 jan 2011 17:05:33 | olämplig?
      3. Tinky det är modellfabriken, ja.27 jan 2011 11:59:02 | olämplig?
      4. Svara
    23. Ringt ett antal gånger med dialer som lägger på när jag svarat. Numret fungerar inte att ringa tillbaka på. Vad är det för Pissföretag som beter sig så här. Fet chans att jag skulle uppmuntra deras oförskämdheter genom att köpa något.
      Nej, bättre då att plocka fram nummer till VD och ringa från kontantkort på småtimmarna ett antal gånger.
      Petra, 19 jan 2011 18:52:41
    24. De ringde mig precis. La på när jag svarade. Verkar himla skumt. Har ringt mig en gång tidigare. Som de andra säger så går det inte att ringa upp.
      sunki, 12 jan 2011 12:40:45
    25. Låter kanon, tja, som jag ska är jätte kul och bar att gratulera om ni träffade bättre människor är alla de jag pratat med=) mvh// Camilla
      Camilla, 5 jan 2011 13:15:53
    26. De ringde mig, jag tyckte det lät kul och seriöst. Jag bokade tid och fick det förklarat för mig att nummret de ringer från inte går att ringa tillbaka på, fick istället deras kundtjänstnummer, e-post och all annan info jag behövde.
      Emma, 4 jan 2011 15:45:08
    27. blev uppringd, men klickade bort samtalet. försökte ringa tillbaka, gick inte precis som nån annan här sa. andra gången de ringer mig, men första gången svarade jag och det var ingen där. varför ringer de upp om de inte tänker prata med dem de ringer?
      Tinky, 4 jan 2011 12:33:36
      1. Jossan Det skulle jag också vilja veta. Irriterande är det iallafall, för de ringer alltid när jag väntar på samtal från nån annan.19 jan 2011 10:23:27 | olämplig?
      2. Svara
    28. Det är Modellfabriken (fd Modellfotograferna) som ringer.
      De säger att de inte ska ringa igen när man mailar dom.
      Men eftersom Modellfotograferna sa samma sak är ju frågan om man kan lita på dom?
      De säger sig också följa de telefonilagar som finns, vilket de inte gör när de kontaktar folk utan tidigare kundkontat tidigare via mobiltelefon.
      Malin, 4 jan 2011 11:57:53
      1. Carl-Fredrik Herö Lägg gärna in det som en rapport också, då ser fler vilka de är. Det är formuläret längst upp på sidan under "Har 0850009059 ringt dig?". Tack!

        Carl-Fredrik Herö,
        vemringde.se4 jan 2011 13:23:36 | olämplig?
      2. Svara
    29. ringde, men ingen där när jag svarade
      jess, 4 jan 2011 10:02:06
    30. hej, jag var där idag med två tjejkompisar och fotade oss. Skitsnygg sminkning!
      Under fotograferingen hade vi askul och jag köpte 25 bilder, min ena kompis med och den andra köpte inget.
      rekommenderas!
      bea, 3 jan 2011 16:08:04
      1. Tinky jo. ja. men de säger ju sällan något när man svarar på deras samtal, de lägger ju bara på.4 jan 2011 12:36:01 | olämplig?
      2. Svara
    31. Ringt mig två gånger. Första gången förra veckan då missade jag, andra gången idag. Jag svarade men de la på innan jag hann säga något. Hur gick det modellandet?
      sh, 3 jan 2011 12:38:50
    32. Jag svarade när numret ringde, men de la på direkt. Skumt!
      EO, 3 jan 2011 12:36:10
    33. jag svarade, det är ett företag som heter modellfabriken. de har sådana där modell-för-en-dag grejer helt gratis. lät lite för bra för att vara sant men ja bokade tid så ja ska dit nästa vecka med tre kompisar =)
      bea, 30 dec 2010 13:36:15
    34. Inget voicemail lämnat. Hade ingen täckning när de ringde så fick bara ett sms med att numret sökt mig.
      ah, 29 dec 2010 15:08:06

    Fler sidor: 1 2 Nästa »

    Kommentera 0850009059

    1. (publiceras inte)

    2. Observera att du själv ansvarar för de uppgifter du publicerar på denna sida. Publicerat innehåll förhandsgranskas inte. Hets mot folkgrupp, förtal och liknande är strikt förbjudet. Kontakta oss om du vill ta bort eller anmäla kommentarer/nummer.

    För mer information



    Annons