0850001480 - Vemringde.se

0850001480

  • Riktnummer 08 = Stockholm

  • Vi har 29 samtal och 17 inlägg
    Skriv en kommentar på 0850001480

    Rapportera samtal från 0850001480

    Gilla och dela vår info om 0850001480

    • #
      Nummer
      Notering
      Datum
    1. 1
      0850001480
      2010-09-08
    2. 2
      0850001480
      2010-03-17
    3. 3
      0850001480
      2010-03-11
    4. 4
      0850001480
      2010-03-11
    5. 5
      0850001480
      2010-03-05
    6. 6
      0850001480
      2010-02-19
    7. 7
      0850001480
      2010-02-17
    8. 8
      0850001480
      2010-02-10
    9. 9
      0850001480
      2010-02-10
    10. 10
      0850001480
      2009-03-31
    11. 11
      0850001480
      2009-03-10
    12. 12
      0850001480
      2009-03-03
    13. 13
      0850001480
      2009-02-26
    14. 14
      0850001480
      2009-02-24
    15. 15
      0850001480
      2009-02-15
    16. 16
      0850001480
      2009-02-04
    17. 17
      0850001480
      2009-02-04
    18. 18
      0850001480
      2009-02-03
    19. 19
      0850001480
      2009-01-28
    20. 20
      0850001480
      2008-12-18
    21. 21
      0850001480
      2008-12-15
    22. 22
      0850001480
      2008-12-13
    23. 23
      0850001480
      2008-12-11
    24. 24
      0850001480
      2008-12-05
    25. 25
      0850001480
      2008-12-03
    26. 26
      0850001480
      2008-11-24
    27. 27
      0850001480
      2008-11-11
    28. 28
      0850001480
      2008-09-16
    29. 29
      0850001480
      2008-08-27

    Undvik oseriösa telefonförsäljare!
    Ladda ner appen



    0850001480 tillhör

    enligt rapporter av våra användare
    Kontakta oss om du vill ta bort nummer eller kommentarer.

    Kommentarer

    Skriv en kommentar på 0850001480
    1. Högst rankade kommentarerna
    2. svarar ej när det ringer för mej okända nr.
      kan ju vara "sådana där dryga telefonförsäljare"
      alt.pratar länge och tar deras tid och iaf inget köper.
      peter, 11 mar 2009 18:13:44
    3. För vilket bolags räkning ringde de. De få ju ringa om man redan har en affärsrelation men deras kund...
      Hmm, 13 aug 2009 17:03:21
    4. Alla kommentarer (17)
    5. Jag jobbar inom TM (Ja på 3c) och ni som klagar på att folk ringer trots ni har NIX, vart går era pengar som ni betalar till NIX om de inte kan spärra samtal från vissa callcenters? De bedriver bara sin verksamhet som vilket annat bolag som helst. Men ni sitter ju och betalar pengar till NIX som ska spärra alla samtal från ALLA callcenters. Vems är då misstaget? Hm... Nej NIX är skit. De blåser er, ni tjänar mer på att lyfta på luren och köpa billigare bredband hemtele :)

      P.S. fick skriva om för NIX är inte allt som funkar inom anti-TM, hemsidan här verkade mixa min kommentar så att den blev oförståelig i slutet.
      Andreas, 8 maj 2010 17:45:23
    6. Jag jobbar inom TM (Ja på 3c) och ni som klagar på att folk ringer trots ni har NIX, vart går era pengar som ni betalar till NIX om de inte kan spärra samtal från vissa callcenters? De bedriver bara sin verksamhet som vilket annat bolag som helst. Men ni sitter ju och betalar pengar till NIX som ska spärra alla samtal från ALLA callcenters. Vems mer på att lyfta på lurär då misstaget? Hm... Nej NIX är skit. De blåser er, ni tjänar en och köpa billigare bredband hemtele :)
      Andreas, 8 maj 2010 17:43:12
    7. Detta ser ju inte så bra ut!
      Verksamheten har ju inte funnits så läge, och de verkar ju inte respektera att folk är med i nix... hur skall detta sluta?
      Anonym, 21 nov 2009 01:25:20
    8. För vilket bolags räkning ringde de. De få ju ringa om man redan har en affärsrelation men deras kund...
      Hmm, 13 aug 2009 17:03:21
    9. svarar ej när det ringer för mej okända nr.
      kan ju vara "sådana där dryga telefonförsäljare"
      alt.pratar länge och tar deras tid och iaf inget köper.
      peter, 11 mar 2009 18:13:44
    10. Varför ringa och sedan lägga på utan att säga något - är det marknadsföring???
      Patrik, 3 mar 2009 21:27:05
    11. Varning för de här typerna skiter helt i att man är med i Nix ville informera om någoting men jag bad de dra.....vilka jäkla typer tror att de har ringt
      10-12 gånger nu snart ringer jag polisen.
      Micke, 23 feb 2009 16:25:07
    12. Dessa nötter ringer ofta trots nix, men aldrig någon i andra änden när man svarar. Kostar det något att svara på dessa nummer måntro?

      Sen gällande den där försäkringen så fick jag oxå ett sådant samtal men ett "jag är en snål smålänning och jag litar inte på telefonförsäljare" så lade de på!
      Jimmy, 12 feb 2009 18:27:39
    13. Ingen som sa nåt...ringt 2ggr nu
      Micke, 11 feb 2009 17:37:47
    14. Ja dessa idioter ringer för fan hela tiden fast man är med i NIX... Kan man polis anmäla domför ofredande??? Ringer alltid o väcker våran lilla på kvällarna... vi svarar och ingen där som vanligt. Fy faaan!
      Henke, 5 jan 2009 18:55:10
    15. Ringer, trots NIX. Jag instämmer, det bästa är nog att ringa VD:n, Mesut Gavgacioglu. Organisationsnumret för "Callcreatecomplete AB" är 5567557177.
      Magnus, 15 dec 2008 19:22:26
    16. Det är bara att ring VDn för 3C och fråga vad de håller på med.
      Mesut Gavgacioglu VD ...........................070-417 64 00
      Anom, 11 dec 2008 19:57:36
    17. Ringer trots man har nix.

      Telia borde dra in detta abonemang!
      Fredrik, 30 nov 2008 14:11:46
    18. Den uppringande presenterade sig som "Håkan". Enligt egen utsago representerade han försäkringsbolaget "nånting ohörbart" och ville veta om jag fått den senaste informationen gällande de nya reglerna för A-kassan. Lite överrumplad svarade jag att jag nog hade det och då sade han tack o lade på.... Firman respekterar inte att man är knuten till NIX.
      Stefan, 23 nov 2008 14:04:22
    19. Jäktad svarade jag "hallå" och en kille mumlade något om "försäkring" men poängterade samtidigt att det inte handlade om nån försäljning? Tack ajö !
      Vårt tel.nr är knutett till NIX men det tycks inte hjälpa
      Teddy, 23 nov 2008 12:37:19
    20. Ringt några gånger men är bara tyst i luren
      Helena, 19 nov 2008 20:08:02
    21. Någon från detta ringde upp och vara kvar i "luren" men sa ingetin. Därefter lade dom. Vill väl bli uppringda!
      Pema, 11 nov 2008 13:57:58

    Kommentera 0850001480

    1. (publiceras inte)

    2. Observera att du själv ansvarar för de uppgifter du publicerar på denna sida. Publicerat innehåll förhandsgranskas inte. Hets mot folkgrupp, förtal och liknande är strikt förbjudet. Kontakta oss om du vill ta bort eller anmäla kommentarer/nummer.

    För mer information



    Annons