0850000390
Vi har 56 samtal och 51 inlägg
Skriv en kommentar på 0850000390
Rapportera samtal från 0850000390
-
#NummerNoteringDatum
- 108500003902013-04-22
- 208500003902012-04-03
- 30850000390 via iPhone2012-02-08
- 408500003902012-01-17
- 508500003902012-01-03
- 608500003902011-11-16
- 708500003902011-11-15
- 808500003902011-11-10
- 908500003902011-11-01
- 1008500003902011-08-30
- 1108500003902011-08-30
- 1208500003902011-08-02
- 1308500003902011-07-22
- 1408500003902011-07-11
- 1508500003902011-07-04
- 1608500003902011-06-07
- 1708500003902011-05-31
- 1808500003902011-05-27
- 1908500003902011-05-09
- 2008500003902011-04-14
- 2108500003902011-03-25
- 2208500003902011-03-09
- 2308500003902011-03-07
- 2408500003902011-03-02
- 2508500003902011-02-28
- 2608500003902011-02-17
- 2708500003902011-02-15
- 2808500003902011-02-07
- 2908500003902011-02-02
- 3008500003902011-02-02
- 3108500003902011-02-01
- 3208500003902011-01-31
- 3308500003902011-01-28
- 3408500003902011-01-19
- 3508500003902011-01-19
- 3608500003902011-01-13
- 3708500003902010-11-15
- 3808500003902010-11-12
- 3908500003902010-11-11
- 4008500003902010-11-11
- 4108500003902010-11-03
- 4208500003902010-10-22
- 4308500003902010-10-21
- 4408500003902010-10-14
- 4508500003902010-10-11
- 4608500003902010-10-04
- 4708500003902010-09-29
- 4808500003902010-09-27
- 4908500003902010-09-15
- 5008500003902010-09-08
- 5108500003902010-09-01
- 5208500003902010-08-31
- 5308500003902010-08-31
- 5408500003902010-07-16
- 5508500003902010-07-05
- 5608500003902010-04-22
Undvik oseriösa telefonförsäljare!
Ladda ner appen

Jag påtalade att jag INTE ringer med Telia, han ville veta vilka jag ringer med, jag svarade inte...
Han erbjöd mig att ringa med 0 öre till fasta telefoner - jag sa att det gör jag redan för några tior per månad, han påstod att han erbjöd det gratis. Jag frågade då om vad det kostar att ringa till mobiler från hans fasta telfoni. Han sa 0 öre. Då sa jag att jag ville ha hans erbjudande skriftligt eftersom jag var intresserad av att se hur de finansierar detta erbjudande. Men han ville bara ge erbjudande muntligt...Till sista sa han bara hej då...
Telefonnumret är NIX:at, men jag har också en enskild firma på fritiden - och det gör att försäljning riktad till företag inte kan spärras - något jag tycker är totalt hål i huvudet, eftersom just telefonförsäljning troligen är något av det som folk är mest irriterade på av all j-a reklam som alla företag utsätts för. Telemarketing i dagens form är något skit som egentligen borde förbjudas helt, tycker jag - för allas bästa. Undrar hur mycket tid som blir bortkastad hos företagen i och med allt tjatande med uppringande säljare som man aldrig har haft någon kundrelation till... Det skulle krävas en opt-in för att de skulle få lov att ringa alls - och så kunde man göra en anmälan till DM-nämnden om något rötägg ändå skulle få för sig att ringa.
Bluff och båg allt igenom, har arbetare som skriver positiva omdömen åt dem. Deras anställda jobbar under falska namn- undra varför....
Det är typ tionde gången de ringer, och jag vill fortfarande inte byta telefonabonnemang. Det borde lagstiftas för att stoppa telefonförsäljarterrorn en gång för alla.
I vissa andra länder (usa mm) är denna typ av samtal förbjudna, Sverige är tydligen ett paradis för all typ av kriminellt skit.
När jag ifrågesatte deras seriösitet fick jag veta att de minsann hade 5000 kunder och sen slängde säljaren på luren. Wow, 5000 kunder?
Telefonnumret är NIX:at, men jag har också en enskild firma på fritiden - och det gör att försäljning riktad till företag inte kan spärras - något jag tycker är totalt hål i huvudet, eftersom just telefonförsäljning troligen är något av det som folk är mest irriterade på av all j-a reklam som alla företag utsätts för. Telemarketing i dagens form är något skit som egentligen borde förbjudas helt, tycker jag - för allas bästa. Undrar hur mycket tid som blir bortkastad hos företagen i och med allt tjatande med uppringande säljare som man aldrig har haft någon kundrelation till... Det skulle krävas en opt-in för att de skulle få lov att ringa alls - och så kunde man göra en anmälan till DM-nämnden om något rötägg ändå skulle få för sig att ringa.
När jag berättade att jag använde IP-telefoni sa hon direkt att då kunde de inte göra något för mig, tackade och lade på.
[ IP-telefoni som använder internet-ledningen är givetvis billigare än när man använder fasta telefon-ledningar till varje hushåll - vare sig de säljer ett trådbundet (dyrare) alternativ eller en (lika dyr) IP-telefoni-variant, så kan de inte ge mycket billigare alternativ. ]
På mitt arbete har vi en tävling i konsten att hålla kvar telemerketingsäöljare så länge som möjligt., Vi korar en vinnare varje månad som får en fin present.
Upp till kamp mot samhällets parasiter. Krossa telefontalibanismen.
I mitt företag intervjuar vi alltid sökande om deras inställning till telemarketing. Personer som har arbetat inom detta område anställer vi inte. Vi anser att personer som har tränats inom telemarketing har en felaktig kundinställning och därför är de odugliga i försäljningsarbete. Telefontalibaner Nej tack!
vägrade ta ett nej!..påstridigt.. jobbig.
till slut lacka jag ur... och då frågade han om jag haft en dålig dag!.. den va bra tills du ringde.