0850000390 - Vemringde.se

0850000390

  • Riktnummer 08 = Stockholm

  • Vi har 56 samtal och 51 inlägg
    Skriv en kommentar på 0850000390

    Rapportera samtal från 0850000390

    Gilla och dela vår info om 0850000390

    • #
      Nummer
      Notering
      Datum
    1. 1
      0850000390
      2013-04-22
    2. 2
      0850000390
      2012-04-03
    3. 3
      0850000390 via iPhone
      2012-02-08
    4. 4
      0850000390
      2012-01-17
    5. 5
      0850000390
      2012-01-03
    6. 6
      0850000390
      2011-11-16
    7. 7
      0850000390
      2011-11-15
    8. 8
      0850000390
      2011-11-10
    9. 9
      0850000390
      2011-11-01
    10. 10
      0850000390
      2011-08-30
    11. 11
      0850000390
      2011-08-30
    12. 12
      0850000390
      2011-08-02
    13. 13
      0850000390
      2011-07-22
    14. 14
      0850000390
      2011-07-11
    15. 15
      0850000390
      2011-07-04
    16. 16
      0850000390
      2011-06-07
    17. 17
      0850000390
      2011-05-31
    18. 18
      0850000390
      2011-05-27
    19. 19
      0850000390
      2011-05-09
    20. 20
      0850000390
      2011-04-14
    21. 21
      0850000390
      2011-03-25
    22. 22
      0850000390
      2011-03-09
    23. 23
      0850000390
      2011-03-07
    24. 24
      0850000390
      2011-03-02
    25. 25
      0850000390
      2011-02-28
    26. 26
      0850000390
      2011-02-17
    27. 27
      0850000390
      2011-02-15
    28. 28
      0850000390
      2011-02-07
    29. 29
      0850000390
      2011-02-02
    30. 30
      0850000390
      2011-02-02
    31. 31
      0850000390
      2011-02-01
    32. 32
      0850000390
      2011-01-31
    33. 33
      0850000390
      2011-01-28
    34. 34
      0850000390
      2011-01-19
    35. 35
      0850000390
      2011-01-19
    36. 36
      0850000390
      2011-01-13
    37. 37
      0850000390
      2010-11-15
    38. 38
      0850000390
      2010-11-12
    39. 39
      0850000390
      2010-11-11
    40. 40
      0850000390
      2010-11-11
    41. 41
      0850000390
      2010-11-03
    42. 42
      0850000390
      2010-10-22
    43. 43
      0850000390
      2010-10-21
    44. 44
      0850000390
      2010-10-14
    45. 45
      0850000390
      2010-10-11
    46. 46
      0850000390
      2010-10-04
    47. 47
      0850000390
      2010-09-29
    48. 48
      0850000390
      2010-09-27
    49. 49
      0850000390
      2010-09-15
    50. 50
      0850000390
      2010-09-08
    51. 51
      0850000390
      2010-09-01
    52. 52
      0850000390
      2010-08-31
    53. 53
      0850000390
      2010-08-31
    54. 54
      0850000390
      2010-07-16
    55. 55
      0850000390
      2010-07-05
    56. 56
      0850000390
      2010-04-22

    Undvik oseriösa telefonförsäljare!
    Ladda ner appen



    0850000390 tillhör

    enligt rapporter av våra användare
    • okänd baserat på 20 rapporterade samtal
    • Access baserat på 14 rapporterade samtal
    Kontakta oss om du vill ta bort nummer eller kommentarer.

    Kommentarer

    Skriv en kommentar på 0850000390
    1. Högst rankade kommentarerna
    2. Ringde en kille med utländsk brytning och påstod att han förhandlat bort mina Telia-avgifter som jag ringer med nu.
      Jag påtalade att jag INTE ringer med Telia, han ville veta vilka jag ringer med, jag svarade inte...
      Han erbjöd mig att ringa med 0 öre till fasta telefoner - jag sa att det gör jag redan för några tior per månad, han påstod att han erbjöd det gratis. Jag frågade då om vad det kostar att ringa till mobiler från hans fasta telfoni. Han sa 0 öre. Då sa jag att jag ville ha hans erbjudande skriftligt eftersom jag var intresserad av att se hur de finansierar detta erbjudande. Men han ville bara ge erbjudande muntligt...Till sista sa han bara hej då...
      Percy, 23 jul 2010 14:27:29
    3. Säljaren började med att säga att jag inte borde ringa med mitt dyra Telia-abonnemang, som han kunde se att jag fortfarande hade kvar... Svarade då att jag har annan operatör. Då räknade han upp ett par andra som jag aldrig har hört talas om (förmodligen lokala operatörer i Stockholm eller något) och undrade om det var den eller den eller den...
      Telefonnumret är NIX:at, men jag har också en enskild firma på fritiden - och det gör att försäljning riktad till företag inte kan spärras - något jag tycker är totalt hål i huvudet, eftersom just telefonförsäljning troligen är något av det som folk är mest irriterade på av all j-a reklam som alla företag utsätts för. Telemarketing i dagens form är något skit som egentligen borde förbjudas helt, tycker jag - för allas bästa. Undrar hur mycket tid som blir bortkastad hos företagen i och med allt tjatande med uppringande säljare som man aldrig har haft någon kundrelation till... Det skulle krävas en opt-in för att de skulle få lov att ringa alls - och så kunde man göra en anmälan till DM-nämnden om något rötägg ändå skulle få för sig att ringa.
      Anders, 9 mar 2011 16:26:21
      1. Anne-Marie Håller helt med dig att det borde förbjudas. Jag börjar nu känna igen nummren, så jag struntar helt enkelt i att svara. Orkar inte hålla på och tjafsa med dem. Har också företag så det är helt meningslöst att vara med i Nix.30 mar 2011 16:37:17 | olämplig?
      2. Roffe Instämmer helt med ovan. Jo man börjar känna igen "Ruffel & Rövarnumren" numera. Har oxå NIX men utan verkan, frun har firma. Funderar på att börja TERRA tillbaka med en hög ljudton... typ "LARMsignal" ca 120 decibel i luren. Kanske kan vara ett tips...? Som sagt FÖRBJUD denna typ av telefonreklam !!!!!1 jun 2011 11:34:20 | olämplig?
      3. Andersson Det man kan göra är att kontakta SCB:s företagsregister och be dom ta bort numret eller ändra det till mobilen. Bolagsverket har nämligen inga telefonnr registrerade utan det är SCB som har registrerat dom. Kontakta dom så är det fixat på tre sekunder.26 sep 2011 11:07:55 | olämplig?
      4. Svara
    4. Alla kommentarer (51)
    5. Box Media tog kontakt för att dels sökoptimera vår hemsida och dels göra den anpassningsbar till mobilen.
      IH, 22 apr 2013 19:03:09
    6. Inbrotts tjuvar, för att se om någon är hemma!
      Drabbad, 27 jan 2012 08:55:00
    7. Svara inte !!!
      Björn, 19 jan 2012 10:26:14
    8. Idioter, ringer, ljuger om sina avtal , kör med leasingprodukter -vilket de inte talar om i sin muntliga avtal. Ockerpriser som INGEN vettig människa kan acceptera
      Bluff och båg allt igenom, har arbetare som skriver positiva omdömen åt dem. Deras anställda jobbar under falska namn- undra varför....
      Maria, 6 dec 2011 17:11:33
    9. Hej jag ringer från Access kan jag få tala med firmatecknare....

      Det är typ tionde gången de ringer, och jag vill fortfarande inte byta telefonabonnemang. Det borde lagstiftas för att stoppa telefonförsäljarterrorn en gång för alla.
      anonym, 15 nov 2011 11:31:10
    10. Lurendrejare! Ringde på mitt privata hemnummer och frågade efter firmatecknaren på en firma jag har. Hon ville bara berätta att mina telefonkostnader nu har sänkts. Jag sa att jag inte förstod vad det hade med min firma att göra eftersom numret är mitt privata. Jag frågade på nytt varifrån hon ringde (eftersom jag vet vem jag har som operatör och som jag är nöjd med och de heter inget med "Access") och svaret var så otydligt så jag bad henne repetera. Då slängde hon på luren.
      Stefan, 1 nov 2011 09:31:23
    11. Ett effektivt sätt att få dessa marodörer tysta är att svara att man ringer med bredbandstelefoni, vilket jag gör, då har dom inget som kan konkurera.
      Leif, 6 okt 2011 09:39:39
    12. Telia ringde
      a assson, 27 sep 2011 16:22:51
    13. Idioter. Påstår att företaget jag hade för tio år sedan fortfarande finns. De använder gamla listor och ringer dessutom till hemnumret. Vill jag bli lurad kan jag själv gå in på www.access2tel.se.
      Patrik, 30 aug 2011 12:56:35
    14. En säljare som påstår sig ringa från Axess säger sig vilja sänka mina telefonkostnader. Jag säger som till andra i samma ärende att jag inte tänker byta operatör. Då säger den stackaren "jag sa sänka, men eftersom du var så otrevlig ska du inte få något"!
      Kjell P, 22 jul 2011 14:30:30
    15. Tyvärr är finns det ingen lag mot denna ohyra ännu tyvärr. Men det man kan göra är att anmäla denna typ av "oetiska terrorsamtal" till etiska nämnden, tror jag det heter (hörde om det på radion, konsumentprogram). Där offentliggörs dessa skitföretag på deras hemsida i en "svart lista" och där vill inga seriösa företag hamna.
      I vissa andra länder (usa mm) är denna typ av samtal förbjudna, Sverige är tydligen ett paradis för all typ av kriminellt skit.
      Roffe, 1 jun 2011 12:03:29
    16. Idioten till telefonförsäljare försökte sälja på mig ett 6 gånger så dyrt abonnemang. Och han försökte få deras abonnemang att låta billigare. Jag tror inte ens han förstog själv. Lät som att han tog fram en miniräknare ett antal gånger. Om dagens unga inte hoppar av gymnasiet kanske de kan göra vettigare saker än att bli telefonförsäljare?


      När jag ifrågesatte deras seriösitet fick jag veta att de minsann hade 5000 kunder och sen slängde säljaren på luren. Wow, 5000 kunder?
      Pontus, 4 maj 2011 15:02:59
    17. Fick påringning av 0850000390 och svarade. Ingen där! Då lade jag på. Varje gång ett okänt nummer eller annat nummer beter sig på det här sättet går jag alltid ut och googlar, då får jag se dessa inlägg, och förstår att det är en dåre i farten!
      Ramona Fransson, 19 apr 2011 10:21:01
    18. Access ringde, när jag sa att jag skall inte skall ha något så slängar han på luren!
      Yvonne, 31 mar 2011 10:55:17
    19. Säljaren började med att säga att jag inte borde ringa med mitt dyra Telia-abonnemang, som han kunde se att jag fortfarande hade kvar... Svarade då att jag har annan operatör. Då räknade han upp ett par andra som jag aldrig har hört talas om (förmodligen lokala operatörer i Stockholm eller något) och undrade om det var den eller den eller den...
      Telefonnumret är NIX:at, men jag har också en enskild firma på fritiden - och det gör att försäljning riktad till företag inte kan spärras - något jag tycker är totalt hål i huvudet, eftersom just telefonförsäljning troligen är något av det som folk är mest irriterade på av all j-a reklam som alla företag utsätts för. Telemarketing i dagens form är något skit som egentligen borde förbjudas helt, tycker jag - för allas bästa. Undrar hur mycket tid som blir bortkastad hos företagen i och med allt tjatande med uppringande säljare som man aldrig har haft någon kundrelation till... Det skulle krävas en opt-in för att de skulle få lov att ringa alls - och så kunde man göra en anmälan till DM-nämnden om något rötägg ändå skulle få för sig att ringa.
      Anders, 9 mar 2011 16:26:21
      1. Anne-Marie Håller helt med dig att det borde förbjudas. Jag börjar nu känna igen nummren, så jag struntar helt enkelt i att svara. Orkar inte hålla på och tjafsa med dem. Har också företag så det är helt meningslöst att vara med i Nix.30 mar 2011 16:37:17 | olämplig?
      2. Roffe Instämmer helt med ovan. Jo man börjar känna igen "Ruffel & Rövarnumren" numera. Har oxå NIX men utan verkan, frun har firma. Funderar på att börja TERRA tillbaka med en hög ljudton... typ "LARMsignal" ca 120 decibel i luren. Kanske kan vara ett tips...? Som sagt FÖRBJUD denna typ av telefonreklam !!!!!1 jun 2011 11:34:20 | olämplig?
      3. Andersson Det man kan göra är att kontakta SCB:s företagsregister och be dom ta bort numret eller ändra det till mobilen. Bolagsverket har nämligen inga telefonnr registrerade utan det är SCB som har registrerat dom. Kontakta dom så är det fixat på tre sekunder.26 sep 2011 11:07:55 | olämplig?
      4. Svara
    20. Kvinna från Access. Ringde med antagandet att jag hade Telia (dvs dyrt abonemang) och att de kunde sälja billigare till mig.

      När jag berättade att jag använde IP-telefoni sa hon direkt att då kunde de inte göra något för mig, tackade och lade på.

      [ IP-telefoni som använder internet-ledningen är givetvis billigare än när man använder fasta telefon-ledningar till varje hushåll - vare sig de säljer ett trådbundet (dyrare) alternativ eller en (lika dyr) IP-telefoni-variant, så kan de inte ge mycket billigare alternativ. ]
      Per, 2 mar 2011 10:11:31
    21. Tyst i luren. Vill säkert att man skall ringa upp.
      Nisse doktor, 7 feb 2011 18:42:12
    22. Ett tips för att bli av med otrevliga försäljare. 1. Behärska din ilska. 2.Var oändligt trevlig. 3. Använd aldrig ordet ja - inled varje mening med nej eller en negation - så att det inte kan missuppfattas på någoin inspelning att du köper något. 4. Dra ut på samtalet så långt som möjligt. Försäljarna tror att det inte kostar mer bara för att samtlaet är långt. Deras telekomavtal gör att de kan prata hur mycket som helst utan att det kostar mer, men deras lönekostnad ökar. 5. Ställ så många frågor som möjligt om produkten. Gör även avvikelser och berätta om bekanta som har erfarenheter av motsvarande produkter. 6. Prata tills försäljaren inser att du inte ä'r intresserad och lägger på. 7. Med ökade säöljkostannader kan vi gemensamyt göra telemarketing olönsamt. 8.Använd inte nix. Det underlättar bara för telemarketingföretagen.

      På mitt arbete har vi en tävling i konsten att hålla kvar telemerketingsäöljare så länge som möjligt., Vi korar en vinnare varje månad som får en fin present.

      Upp till kamp mot samhällets parasiter. Krossa telefontalibanismen.
      bengt, 5 feb 2011 21:19:55
    23. En mycket otrevlig kille (Magnus - givetvis påhittat namn) ringde och pratade som om vi var gamla kompisar. Jag sa åt honom att jag inte gillade hans otrevliga flåshurtiga attityd och att jag inte är intresserad av att bli kompis med honom. Jag upplyste honom också om att hans tjänster inte är efterfrågade och att hans föräldrar uppenbarligen glömt bort att uppfostra honom.

      I mitt företag intervjuar vi alltid sökande om deras inställning till telemarketing. Personer som har arbetat inom detta område anställer vi inte. Vi anser att personer som har tränats inom telemarketing har en felaktig kundinställning och därför är de odugliga i försäljningsarbete. Telefontalibaner Nej tack!
      gudrun, 5 feb 2011 20:59:14
    24. Ringer ständigt, alltid ett fåtal signaler så man inte hinner svara men blir avbruten i jobbet! Att sån't här inte är förbjudet är skrämmande! Förbenade terrorister!
      Jörgen, 28 jan 2011 10:31:34
    25. Svarade och det var tyst i andra ändan av luren.
      Alex, 24 jan 2011 09:52:47
    26. Ruggigt jobbig snubbe som sa att han skulle sänka mina priser! när jag då ifrågasatte varför han ringer.. det e ju bara sänka priset iså fall.. så blir jag glad när jag ser fakturan. men så var det absolut inte.. .. han svammla massa osammanhängade saker.
      vägrade ta ett nej!..påstridigt.. jobbig.
      till slut lacka jag ur... och då frågade han om jag haft en dålig dag!.. den va bra tills du ringde.
      christian, 11 jan 2011 13:43:07
    27. Idag kl 14:10 ringer 0850000390. Jag svarar och en tjej frågar efter min sambo. Jag svarar att han är på jobbet. Tjejen säger att hon ska återkomma, varpå jag svarar att vi inte är intreserade av hennes företags tjänster och därför inte behöver ringa fler gånger. Tro det eller ej men då svarar hon att hon ska minsann ringa ännu fler gånger.
      karin, 15 dec 2010 14:31:14
    28. Ännu ett "stolpskott" Patrik Andersson ringde från Access och snackade en massa skit tills jag stängde av fanskapet.
      Nisse Jinglas, 14 dec 2010 10:00:10
    29. 0850000390 har ringt en massa gånger och sen är det bara tyst när man lyfter luren, måste väl vara förbjudet att göra så !!
      Sam, 7 dec 2010 15:51:54
      1. Jay Kay Det är "uppringningsmaskiner". Dom slår 10 nummer samtidigt och den som lyfter luren först pratar dom med, resterande 9 (om dom lyfter luren) möts av en död linje...12 maj 2011 17:49:03 | olämplig?
      2. Svara
    30. Jag har bestämt mig för att från och med nu inte svara på telefonnummer som jag inte känner igen. Det här numret har ringt OTALIGA gånger. Varje dag försöker de. Alltid bara tre signaler. Ger de sig ALDRIG???
      Lotta, 7 dec 2010 15:41:52
    31. Måste vara ett väldigt oseriöst företag när säljaren svär åt mig när jag frågar om det gäller försäljning! Påtalar att vi har Nix. Han svarar att då måste jag klaga hos Nix eftersom det uppenbarligen inte funkar. Ber honom ta bort vårt nummer men då vill han göra en inspelning av detta. Hur hade det slutat om jag inte lagt på luren? Hade jag "köpt" hans vara då?
      jämten, 17 nov 2010 14:17:35
    32. En hop lata parasiter som ringer runt och trakasserar folk. Kan dom verkligen inte ha något bättre för sig?
      Paula, 16 nov 2010 16:32:43
    33. den kvinnliga säljaren påstod att vår teleoperatör faxat till dem och sagt att dom var tjugna att höja priset med 25%, kollade med vår operatör, bullskitt.
      marianne, 12 nov 2010 15:40:15
    34. Totalt rabid kärring skrek och gapade och trodde vi skulle vara intresserade av hennes erbjudande. Talade om att de skulle allt fortsätta ringa så länge de hade lust. Min enda kommentar, riktig blodigel som gör alla en tjänst om hon kunde bespara oss sådant här riktigt oförskämt skitprat.
      kurre sprätt, 4 nov 2010 22:04:24

    Fler sidor: 1 2 Nästa »

    Kommentera 0850000390

    1. (publiceras inte)

    2. Observera att du själv ansvarar för de uppgifter du publicerar på denna sida. Publicerat innehåll förhandsgranskas inte. Hets mot folkgrupp, förtal och liknande är strikt förbjudet. Kontakta oss om du vill ta bort eller anmäla kommentarer/nummer.

    För mer information



    Annons