0770333999 - Vemringde.se

0770333999

  • Riktnummer 077 = Tjänster med delad kostnad

  • Vi har 54 samtal och 25 inlägg
    Skriv en kommentar på 0770333999

    Rapportera samtal från 0770333999

    Gilla och dela vår info om 0770333999

    • #
      Nummer
      Notering
      Datum
    1. 1
      0770333999
      2011-07-22
    2. 2
      0770333999
      2011-06-29
    3. 3
      0770333999
      2011-06-28
    4. 4
      0770333999
      2011-06-28
    5. 5
      0770333999
      2011-06-27
    6. 6
      0770333999
      2011-06-22
    7. 7
      0770333999
      2011-06-21
    8. 8
      0770333999
      2011-06-08
    9. 9
      0770333999
      2011-06-07
    10. 10
      0770333999
      2011-05-30
    11. 11
      0770333999
      2011-05-26
    12. 12
      0770333999
      2011-05-25
    13. 13
      0770333999
      2011-05-19
    14. 14
      0770333999
      2011-05-05
    15. 15
      0770333999
      2011-05-03
    16. 16
      0770333999
      2011-05-03
    17. 17
      0770333999
      2011-05-02
    18. 18
      0770333999
      2011-04-28
    19. 19
      0770333999
      2011-04-04
    20. 20
      0770333999
      2011-04-04
    21. 21
      0770333999
      2011-04-01
    22. 22
      0770333999
      2011-03-20
    23. 23
      0770333999
      2011-03-18
    24. 24
      0770333999
      2011-03-17
    25. 25
      0770333999
      2011-03-16
    26. 26
      0770333999
      2011-03-16
    27. 27
      0770333999
      2011-03-07
    28. 28
      0770333999
      2011-02-14
    29. 29
      0770333999
      2011-02-11
    30. 30
      0770333999
      2011-01-31
    31. 31
      0770333999
      2011-01-19
    32. 32
      0770333999
      2011-01-10
    33. 33
      0770333999
      2010-12-29
    34. 34
      0770333999
      2010-12-28
    35. 35
      0770333999
      2010-12-20
    36. 36
      0770333999
      2010-12-20
    37. 37
      0770333999
      2010-12-20
    38. 38
      0770333999
      2010-12-13
    39. 39
      0770333999
      2010-12-08
    40. 40
      0770333999
      2010-12-06
    41. 41
      0770333999
      2010-12-02
    42. 42
      0770333999
      2010-12-01
    43. 43
      0770333999
      2010-11-26
    44. 44
      0770333999
      2010-11-26
    45. 45
      0770333999
      2010-11-24
    46. 46
      0770333999
      2010-11-24
    47. 47
      0770333999
      2010-11-18
    48. 48
      0770333999
      2010-11-17
    49. 49
      0770333999
      2010-11-16
    50. 50
      0770333999
      2010-11-15
    51. 51
      0770333999
      2010-11-11
    52. 52
      0770333999
      2010-11-03
    53. 53
      0770333999
      2010-11-01
    54. 54
      0770333999
      2010-10-29

    Undvik oseriösa telefonförsäljare!
    Ladda ner appen



    0770333999 tillhör

    enligt rapporter av våra användare
    • okänd baserat på 21 rapporterade samtal
    • Boxer baserat på 12 rapporterade samtal
    Kontakta oss om du vill ta bort nummer eller kommentarer.

    Kommentarer

    Skriv en kommentar på 0770333999
    1. Högst rankade kommentarerna
    2. Jävla Boxer
      robert, 25 nov 2010 16:44:26
    3. tjena! Blev uppringd av detta nummer idag & jag tycker det är dålig stil att lägga på luren när man svarar. Dom ringde här om dagen också & då ringde jag upp dom för jag hann inte svara. Då var det någon jävla telefonsvarare som gick igång. Jag är så jävla trött på att dom ringer när dom vet att jag inte & då menar jag inte är intresserad. Dessutom så har jag nix telefon också om dom vet vad det innebär. Jag tycker i alla fall det är jättedålig stil att inte & då menar jag inte svara själva när man ringer upp. Hälsningar: Anna Malmsten
      Anna Malmsten, 12 feb 2011 15:27:30
    4. Alla kommentarer (25)
    5. Svara inte!
      Vs, 19 jul 2011 13:09:36
    6. Troligtvis Boxer men de erbjudanden om Canal+ dom erbjuder har inte Boxer så något är sjukt. Har kollat med Boxer direkt om erbjudandet.
      Christer, 7 jun 2011 19:06:01
      1. Säljare Vad tror du meningen med telemarketing är?? Att ha billiga priser!! Det är bara boxers chefer som vet om det erbjudandet som telefonförsäljarna erbjuder. Det är klart att boxers anställda inte vet om erbjudandet!! Tänkt lite...25 jun 2011 03:50:06 | olämplig?
      2. Svara
    7. Ville sälja Canal+ abbonemang, film och sport. "Bara" 219 kr/månaden, tre fria månader, för film.
      Stefan, 25 maj 2011 14:58:49
    8. Ringer ni EN gång till så kontaktar vi polisen!!!
      Denna ständiga terrorisering tolererar vi inte.
      Ta nu detta på allvar.
      Vi får väl lov att ha lite lugtn och ro någon gång. Har ni ingen att gå hem till eller!!
      Gerda sandström, 11 maj 2011 20:32:40
      1. Säljare För det första är det inte olagligt!! För det andra så ska ni ställa er frågan: vad är viktigast, att 70000 ungdommar har jobb eller att ni har lugn och ro!?25 jun 2011 03:52:33 | olämplig?
      2. Svara
    9. Asså, bara en liten detalj. Kolla upp erat NiX abonemang. Om du gick med efter att samtalslistorna skickades ut sist, så finns du med på listorna en viss tid till. har du betalat det? kostar ju per år tror jag det är. måste uppdateras. en gång med i nix betyder tyvärr inte alltid med i nix.
      ha en härlig sommar alla! :) Låt inte telefonen terrorisera er :)
      Malin, 15 apr 2011 22:30:44
    10. Man blir så trött på alla säljare! Finns det inte något lista där man kan stoppa detta? Skulle vara olagligt!
      JohnW, 8 apr 2011 11:41:49
    11. Tyst i luren sedan svarston. Förmodligen har de "multiuppringare" och sedan tar de första som svarar...
      Egentligen tycker jag synd om dessa säljare, som är så ovälkomna med sina samtal och förmodligen blir ovänligt bemötta flera ggr/dag
      Matse, 4 apr 2011 17:10:52
    12. dessa f...b.. försäljare,svarar man så är det tyst i luren,svarar man inte håller dom på o ringer dag som kväll!!!!Är jag intresserad av den varan tar jag som kund kontakt punkt slut .
      annette, 30 mar 2011 18:47:59
      1. Säljare Anledningen att hela denna bransch med 70000 anställda ungdommar finns är att vi har de billigaste priserna!! Om du skulle kunna ta kontakt och fixa samma priser så hade vi inte funnits!!!25 jun 2011 04:11:05 | olämplig?
      2. Svara
    13. Tyst i luren
      Irene, 21 mar 2011 13:29:31
    14. har ringt nu 4-5 gånger men kommer aldrig svara på nummer jag inte känner igen. Kanske skulle ta bort hemtelefonen?
      cat, 20 mar 2011 12:18:25
    15. Jag fick det femte samtalet från detta nr denna vecka och då jävlar rann bägaren över... ringde upp och en tjej från Boxer presenterar sig.Jag frågar varför i helvete detta nr ringer tio ggr i veckan och lägger på efter 10sek. Hon svarar med att det är en säljare som ringer men att dom absolut inte ska lägga på i örat på folk. NO SHIT!!! Hon tog mitt namn och nr som dom trackaserar mig på och sa att hon tog bort mig från deras "terror lista". Vi får väl se. Men en sak ska Boxer ha jävligt klart för sig.... dom vinner inga kunder och jag kommer aldrig prata bra om dem. Så bye bye boxer.
      Ida, 16 mar 2011 14:01:07
      1. Säljare Nye nye boxer?? Vad du än skall byta till så kommer de ringa!! Telemarketing är så jävla lönsamt s25 jun 2011 04:14:37 | olämplig?
      2. Svara
    16. Ringt mig fast medlem i NIX
      jessica, 15 mar 2011 14:45:47
      1. Ida kan bero på att du har boxer eller haft!16 mar 2011 14:02:17 | olämplig?
      2. Svara
    17. Otrevlig,ljög, sa att det var kampanj 45% rabatt eftersom hon jag var hos var ny kund.Vägrade att skicka upplysning utan kampanj endast i går kväll. Fel uppgifter. Bedragare som tydligen kan göra om kontrakt.
      Gertrud, 2 mar 2011 16:04:23
    18. tjena! Blev uppringd av detta nummer idag & jag tycker det är dålig stil att lägga på luren när man svarar. Dom ringde här om dagen också & då ringde jag upp dom för jag hann inte svara. Då var det någon jävla telefonsvarare som gick igång. Jag är så jävla trött på att dom ringer när dom vet att jag inte & då menar jag inte är intresserad. Dessutom så har jag nix telefon också om dom vet vad det innebär. Jag tycker i alla fall det är jättedålig stil att inte & då menar jag inte svara själva när man ringer upp. Hälsningar: Anna Malmsten
      Anna Malmsten, 12 feb 2011 15:27:30
    19. De lägger på varje gång man svarar. Nu tar min faxväxel hand om deras samtal och de hamnar på en tom port så jag slipper en massa påringningar.
      Micke, 8 feb 2011 17:07:27
    20. Ringt nu tre gånger, men lägger på när jag svarar.
      Sofia, 21 jan 2011 11:10:26
    21. Ringt flera gånger, men lagt på när jag svarat
      Truls, 10 jan 2011 18:37:07
    22. Har blivit uppringd av det här numret flera ggr, men det är ingen där när man svarar.
      en jag då, 10 jan 2011 16:08:53
    23. Klickade i luren
      Andres F, 7 jan 2011 10:55:37
    24. Svarade inte när jag lyfte luren.
      Malin, 4 jan 2011 18:00:43
    25. Sa att dom jobbade på Boxer men dom lurade mig...nu blev det krångel.
      Tobbe, 6 dec 2010 20:31:02
      1. Visa alla 5 kommentarer
      2. Mattias Hur lurade dom dig? De har ringt mig med, de ska återkomma.17 dec 2010 23:09:53 | olämplig?
      3. Tobbe Dom sa att dom jobbade åt Boxer vilket va rätt, men när jag frågade om dom ringde från ett telemarketing företag sa han att det va dom inte, vilket var fel. Sedan hade dom inte alla uppgifter om mitt abbonemangså jag fick ringa Boxer efteråt för att rätta till det dom på telemarketing företaget hade gjort fel...Det blev dock bra i slutändan tack vare Boxers kundtjänst som jag måste ge en eloge.17 dec 2010 23:59:06 | olämplig?
      4. Mattias Så du fick Canal+ paket i alla fall? Det är det som jag har blivit erbjuden.

        //Mattias18 dec 2010 10:42:46 | olämplig?
      5. Tobbe Canal+ 4 mån gratis sedan 214:- resterande 8 månader + en helt betalningsfri månad, så egentligen betalar jag för 7 månader...Det kan inte dom fixa som ringer dig...Bara Boxer själva och det tjänar du på...Det erbjudandet du får av dom är inte lika bra som det Boxer kan fixa åt dig...Ring Boxers kundtjänst (0771-211000) och se vad dom kan göra istället och säg att du blivit uppringd av ett telemarketing företag.18 dec 2010 11:18:12 | olämplig?
      6. mattias jag fick 114 för de första 6månaderna sen 214kr. Det var den driven dom hade på boxer just nu också. kollade det. Så nu Blir det Canal+ ett år i alla fall!
        Tack för infon i alla fall.18 dec 2010 11:46:09 | olämplig?
      7. Svara
    26. Ingen där
      Johan, 6 dec 2010 17:49:10
    27. ringt , svarade inte
      Maya, 2 dec 2010 12:57:42
    28. Boxer
      Stefan, 2 dec 2010 12:39:53
    29. Jävla Boxer
      robert, 25 nov 2010 16:44:26

    Kommentera 0770333999

    1. (publiceras inte)

    2. Observera att du själv ansvarar för de uppgifter du publicerar på denna sida. Publicerat innehåll förhandsgranskas inte. Hets mot folkgrupp, förtal och liknande är strikt förbjudet. Kontakta oss om du vill ta bort eller anmäla kommentarer/nummer.

    För mer information



    Annons