0700418641
Vi har 20 samtal och 40 inlägg
Skriv en kommentar på 0700418641
Rapportera samtal från 0700418641
-
#NummerNoteringDatum
- 107004186412011-04-19
- 207004186412011-03-13
- 307004186412011-02-28
- 407004186412011-02-09
- 507004186412010-12-15
- 607004186412010-11-20
- 707004186412010-11-06
- 807004186412010-11-04
- 907004186412010-11-04
- 1007004186412010-11-03
- 1107004186412010-08-30
- 1207004186412010-08-30
- 1307004186412010-08-29
- 1407004186412010-08-29
- 1507004186412010-08-29
- 1607004186412010-08-25
- 1707004186412010-08-17
- 1807004186412010-08-16
- 1907004186412010-08-15
- 2007004186412010-08-08
Undvik oseriösa telefonförsäljare!
Ladda ner appen
0700418641 tillhör
enligt rapporter av våra användare- Peter Svensson baserat på 7 rapporterade samtal
- peter baserat på 5 rapporterade samtal

Han erkände också att han blev ägd när jag skrev vem han var, woho så nu är man nöjd resten av veckan :)
over and out
Internet, allt går att hitta bara man vet hur och var man ska leta
Samtalet började väldigt konstigt och det lät som att han inte riktigt visste vad han hade för lägenhet. Sedan började han styra in samtalet på andra ämnen och undrade vad jag gillade för film bla.
Jag tyckte att det verkade skumt, sa att jag jobbade och lade på luren. Får sedan ett par sms från honom och sedan ringer han upp igen. Denna gången är det ännu konstigare. Han påstår att han är producent (Eftersom jag har uppgett i annonsen att jag är skådespelerska) och undrar ifall jag är intresserad av "extraknäck". Jag frågar honom vad han har för utbildning och han säger att han i grunden är modellfotograf och undrar ifall jag gillar att bli fotad.
Jag säger åt honom att jag jobbar och lägger på luren.
Han lät hela tiden som att det höll på att explodera i byxorna på honom. Jävla äckel.
Fick också sms om att jag hade sökt lägenhet vilket jag hade som jag la in idag. Första samtalet, allt lät skitbra 6300 lungt område på Kungsholmen. Sedan frågade jag honom "Alltså vill du hyra ut lägenhet eller" Då la han på snabbt som fan.13 feb 2011 21:12:01 | olämplig?
Creapy! Och sprid vidare att folk ska vara försiktiga!
Jag la ut (precis som er) en annons på blocket om att jag vill hitta boende. Och såklart, för bra för att vara sant hade han något på östermalm.. Han frågade mig också om jag ville extrajobba som modell. Han lät väl trevlig som så. Vi pratade i säkert en kvart. Sen får jag ett sms, där han tyckte att jag lät trevlig. Men han ville veta en sak. "vill se om du svarar som andra tjejer.. varför föredrar doggystyle?" ... Grr ..Så jävla arg! Tyckte väl det lät för bra för att vara sant.
Nu har jag förnyat min annons, och vem hörde av sig först?!26 dec 2010 18:35:16 | olämplig?
Om någon vet vem han är så polisanmäl äcklet!
Ja, jag har anmält, men eftersom han ringer från kontantkort och få anmälningar kommit in så är det inget som prioriteras...så det vore guld om ALLA faktiskt satte ned foten och markerade att detta inte är ok. För som ni märker så ringer han ju vidare till andra, så om de ska slippa det så måste vi som fått samtalen markera bums!22 nov 2010 23:15:05 | olämplig?
Äcklig kille, han har ingen lägenhet, han behöver ett glory hole.
Skönt att se allt dethär, han fick mig att ryysa av äckel i hela kroppen.. stör han mig igen så polisanmäler jag honom!!
Är det fler som fått hem nyckelbrickor?
När jag ringde upp lät det som han satt och runkade (!) men tänkte att han kanske bara var mitt i ngt eller väldigt rädd och konstig i rösten..sen började han prata om att lgh tidigare varit filmstudio, det skulle byggas jacuzzi där, och enda möblerna som fanns var en säng...så undrade han om jag gillade "sånna" filmer..erotik alltså... då lade jag på.
Hur polisanmäler man?8 nov 2010 21:00:37 | olämplig?
114 14 är det nr man ringer när man polisanmäler. Ofta många före i telekön, men det går ganska fort. De anger hur lång väntetid det är :)8 nov 2010 22:20:11 | olämplig?
Förstår dock inte hur han fick tag i mitt nummer. Jag är bara 16 år och har inte lagt ut mitt nummer angående en lägenhet eller någonstans. Otroligt obehagligt när man tänker på vad som skulle kunna ha hänt.
Efter att ha läst det här ska jag helt klart polisanmäla. Är det bara att ringa och berätta vad som har hänt?22 dec 2010 19:31:14 | olämplig?
Dock är jag inte spec orolig för att den här killen skall lyckas lura någon, han är alldeles för misstänksam och korkad redan på telefon. Jag blir dock orolig för att fler använder lägenheter som alibi att träffa unga tjejer och göra hemska saker. En hemsk värld vi lever i. Om han gör något hemskt kan polisen inte ens som i filmer ringa upp och vara lockbete och sen spåra numret eftersom polisen då bryter mot lagen. De får inte uppmuntra till brott. Hemsk värld vi lever i.
/Hasse26 dec 2010 21:27:57 | olämplig?
Han erkände också att han blev ägd när jag skrev vem han var, woho så nu är man nöjd resten av veckan :)
over and out
Internet, allt går att hitta bara man vet hur och var man ska leta