0490762966
Vi har 25 samtal och 28 inlägg
Skriv en kommentar på 0490762966
Rapportera samtal från 0490762966
-
#NummerNoteringDatum
- 104907629662010-06-20
- 204907629662010-06-10
- 304907629662010-06-09
- 404907629662010-05-20
- 504907629662010-05-12
- 604907629662010-05-12
- 704907629662010-05-07
- 804907629662010-05-06
- 904907629662010-05-06
- 1004907629662010-05-05
- 1104907629662010-05-03
- 1204907629662010-04-30
- 1304907629662010-04-29
- 1404907629662010-04-27
- 1504907629662010-04-27
- 1604907629662010-04-21
- 1704907629662010-04-14
- 1804907629662010-02-22
- 1904907629662010-02-10
- 2004907629662010-02-02
- 2104907629662009-11-12
- 2204907629662009-11-04
- 2304907629662009-11-04
- 2404907629662009-10-28
- 2504907629662009-10-09

samma har hänt mig, har anmält mitt nr till NIX-registret, sedan har jag polisanmält dem, samt mejlat till dem med att stämma dem om dom inte slutar! Har skrikit rätt i luren= JAG VILL INTE HÖRA PÅ DEJ, INTE heller ha ett enda JÄ_LA samtal till, så NU 1½ år senare har jafg fått det lugnt! Du kan även ladda ner m.truecaller.com det är bara en kostn. på 7 kr så skriver du in alla nr du vill slippa så går allt utanför din tel, du ser aldrig deras påringning.. Vilka samtal som helst kan man blockera både på hem o mobilen! Jag har laddat ner det programmet, så nu efter ÅTTA år slipper jag mitt X!!! Hurra! Lycka till mvh Gunilla24 jul 2011 19:43:34 | olämplig?
Nej, de säger bara att mina 14 dagars ångerrätt har gått ut och när jag vill prata med chefen ber hon att få ringa upp men gör inte det.
Riktigt dåligt företag. Och säg inte att jag inte vet vad jag har tackat ja till, för de har lyssnat på filen och säger att jag tackar ja till INFORMATION (via mail har de pratat om INNAN de spelade in)... Säger inget om att jag tackar ja till information via posten...
SKITFÖRETAG!
Tror dessutom att chefen använde fel namn när jag pratade med henne i måndags. Frågade vad hon hette och hon svarade Alexandra. När jag pratade med en kille där dagen efter sade jag att en Alexandra skulle ringa upp mig. Han svarade då att det bara var han som jobbade i tisdags.
info@sweafondval.se och få bekräftelse på att de krediterar din faktura. Det har jag fått eftersom man enligt lagen har rätt till 30 dagars ångerrätt när det gäller pensionsrådgivning. Kolla konsumentverkets hemsida!! Trots att jag har fått två bekräftelser per mail att jag hAR SAGT UPP MIN PRENUMERATION OCH ATT DE KREDITERAR MIN FAKTURA HAR JAG fått inkasso. Jag kommer att polisanmäla och anmäla till konsumentverket. Stå på er!! Man kan även ringa en jurist för att få gratis rådgivning, 08-243085. Då kommer du till Konsumenternas bank och finansbyrå. 9-12 har de teletid.
Om ni råkar ut för telefonsamtal från dem, TACKA NEJ. Släng på luren i örat på dem. Svara inte! Har gått runt med en förlöjligande känsla och iskall inälvskramande ångest i flera veckor på grund av dem. Känner mig dum och lurad och korkad och oerfaren. Jag har verkligen lärt mig en läxa.
Kollade upp företaget och polisanmälade direkt.
Verkar som att polisen ändå bryr sig, för dom har ringt upp och frågat efter fler detaljer så alla som blir utsatta för detta borde anmäla!
Om man får en faktura ska man bara kryssa över den och skriva bestrides på den, sedan skicka tillbaka till adressen den är skickad från, eventuellt denna Linas adress.
Jag ska även skicka en kopia till polisen med mitt ärendenummer.
Hoppas att dom snart åker fast.
Hon heter Lina Andersson och är född 19860901.
Har två adresser: Johannesbergsv. 6B och Kvarnagatn 5.
Hon svarar inte på vare sig hemnr eller mobil, dessa är avstängda eller bara upptaget.
Prova att maila henne till kundtjänst@sweafondval.se och kom ihåg att få mottagarkvitto på att hon öppnat ditt mail, då kan hon inte hävda att ni inte varit i kontakt och att du motsatt dig betalningsansvar!!
Skicka bara tillbaka dina fakturor och påminnelser med kryss över och skriv motsätter mig betalningsansvar, skicka till båda adresserna för säkerhets skull!!
Hon kommer garanterat hota dig med att inkassokrav och stämningsansökan men du kan vara lugn om du gjort alla dessa steg, då har hon inget att komma med!! :) :)
Gör gärna även en polisanmälan så vi sätter dit henne, alla måste jobba för att försörja sig!!
jag har polisamnält fakturan och påmilnnelsefakturan.Jag har bestridit fakturan.Jag råder alla som är med om detta att polisamnäla fakturorna.Dett är ett bluffföretag och deras orgnummer finns inte registrerat.ANMÄL TILL POLIS!!!!!!!
Oerhört oseriöst företag. Polisanmäl direkt.
Jag frågade även gång på gång om jag inte gjorde något på 14 dagar kommer jag att få betala något då? NEJ fick jag som svar. Nu har det kommit hem en faktura på 368 spänn för nån jävla prenumeration. Vad då för prenumeration? jag hörde inget om nån jävla prenumeration... Jag ringde upp swea fondval och fick prata med en tjej som skulle kolla upp en del saker och sedan återkomma till mig efter hennes lunch, ringde hon tillbaka? NEJ!!! Efter två dagars försök att nå dom via telefon fick jag tag på dom. OTROLIGT oseriöst företag och ingen medkänsla om att man kan göra misstag och missförstå saker. Jag grät till och med i telefonen när jag ringde och förklarade min situation, men NEJ du får snällt ta och betala. Jag hade ju inte ringt och klagat om jag var med på noterna eller hur?
AKTA ER FÖR Swea fondval dom lurar folk!
samma har hänt mig, har anmält mitt nr till NIX-registret, sedan har jag polisanmält dem, samt mejlat till dem med att stämma dem om dom inte slutar! Har skrikit rätt i luren= JAG VILL INTE HÖRA PÅ DEJ, INTE heller ha ett enda JÄ_LA samtal till, så NU 1½ år senare har jafg fått det lugnt! Du kan även ladda ner m.truecaller.com det är bara en kostn. på 7 kr så skriver du in alla nr du vill slippa så går allt utanför din tel, du ser aldrig deras påringning.. Vilka samtal som helst kan man blockera både på hem o mobilen! Jag har laddat ner det programmet, så nu efter ÅTTA år slipper jag mitt X!!! Hurra! Lycka till mvh Gunilla24 jul 2011 19:43:34 | olämplig?