Jag sa att jag har Telia och ämnar flytta så jag vet inget om framtiden, alltså helt onödigt att byta lev. nu samt att jag har Telias inspelningsbara box som jag vill fortsätta nyttja. Första gången var det en kille som inte lyssnade ett dugg på mig utan bara fortsatte bubbla. Då sa jag att jag väntar på tel-samtal därför jag svarade och då gav han sig. Nästa gång sa jag till tjejen att jag inte byter nu (orsak se ovan) och att hon kunde ta bort mig från listan.
Men nej då, de ringer om och om igen! Jag svarar inte längre.
Jag sa att jag har Telia och ämnar flytta så jag vet inget om framtiden, alltså helt onödigt att byta lev. nu samt att jag har Telias inspelningsbara box som jag vill fortsätta nyttja. Första gången var det en kille som inte lyssnade ett dugg på mig utan bara fortsatte bubbla. Då sa jag att jag väntar på tel-samtal därför jag svarade och då gav han sig. Nästa gång sa jag till tjejen att jag inte byter nu (orsak se ovan) och att hon kunde ta bort mig från listan.
Men nej då, de ringer om och om igen! Jag svarar inte längre.
Men nej då, de ringer om och om igen! Jag svarar inte längre.
Men nej då, de ringer om och om igen! Jag svarar inte längre.